Tylko do 14 maja można zgłaszać tereny inwestycyjne do konkursu „Grunt na medal” 2010. To czwarta edycja konkursu i już wiadomo, że warto wziąć w nim udział.

- Zwycięstwo oznacza zwiększone możliwości gminy na pozyskanie inwestora. Potwierdza to praktyka – spośród laureatów trzech kolejnych edycji konkursu nowymi inwestycjami może pochwalić się 26, pozostałymi gruntami zainteresowani są inwestorzy, w części trwają zaawansowane rozmowy – przekonuje Joanna Wolff, wicedyrektor departamentu rozwoju regionalnego w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIIZ).
Nagrodzone tereny są w sposób szczególny promowane na portalu PAIIZ i w pierwszej kolejności proponowane inwestorom zagranicznym obsługiwanym przez pracowników agencji. Ponadto wszystkie tereny zgłoszone do konkursu trafiają do bazy ofert agencji i jej partnerów, regionalnych Centrów Obsługi Inwestora i mają szansę zainteresować firmy planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce.
- Szeroki udział gmin w konkursie ma przełożenie na większą atrakcyjność Polski w wyścigu o inwestora, oznacza bowiem szerszy wachlarz dobrze przygotowanych propozycji lokalizacyjnych. Daje także możliwości gminom aby zaistniały w tym wyścigu. Dlatego też tak bardzo zależy nam na udziale gmin w konkursie – podsumowuje Joanna Wolff.
Patronem medialnym konkursu jest "Puls Biznesu" oraz serwis samorzady.pb.pl
MAG