Grupa INC celuje w debiuty

opublikowano: 18-02-2021, 20:00

Więcej propozycji crowdfundingowych i więcej debiutów na NewConnect - takie plany ma Grupa INC.

W zeszłym roku na należącej do Grupy INC platformie Crowdconnect prezentowało się 11 spółek. W tym roku emisji ma być więcej, a pierwsza - Road Studio - zakończyła się pozyskaniem 2 mln zł.

– Niedługo ruszy emisja Demolish Games, drugiego marca spółka będzie prezentowana na platformie, a później Ignibit. W drugim kwartale będzie już większy wysyp spółek, np. Kubota czy Solartime. W niektórych firmach trwają jeszcze przekształcenia i start emisji zależy m.in. od szybkości działania sądu. Łącznie projektów powinno być więcej niż w ubiegłym roku – mówi Paweł Śliwiński , prezes Grupy INC.

Plan zakłada, że w tym roku akcje będzie oferowało 20 spółek. Przeprowadzone zostaną także większe oferty.

– Jesteśmy bliscy finalizacji dwóch umów oferowania akcji na podstawie memorandum informacyjnego. Kwoty emisji będą oscylowały w okolicach 10 mln zł – dodaje Paweł Śliwiński.

Prezes Grupy INC liczy, że nowe przepisy dotyczące crowdfundingu pomogą rozbudzić rynek. Zwiększony limit kwoty ułatwi prowadzenie kampanii dla większych spółek, a te z kolei mogą zainteresować inwestorów instytucjonalnych.

– Spółki z nowej ekonomii, sektora energii odnawialnej i zdrowia mogą cieszyć się zainteresowaniem inwestorów zagranicznych. Mogą więc pozyskać znacznie więcej kapitału na rozwój – mówi Paweł Śliwiński.

Menedżer przewiduje, że nadchodzący rok będzie przełomowy dla crowdfundingu. Przy sprzyjających warunkach będzie można prowadzić oferty nawet o wartości 20 mln zł.

Więcej firm ma też skorzystać z usług Grupy INC jako autoryzowanego doradcy.

– Jesteśmy w trakcie wprowadzania na NewConnect 12 spółek akcyjnych. To klienci z ubiegłego roku. W tym roku liczymy, że pojawi się także kilku nowych debiutantów: Road Studio, Global Pharma, Kubota i inni. Realistycznie liczymy na około 20 debiutów. W tym roku wprowadziliśmy już dwa podmioty – dodaje Paweł Śliwiński.

Duże szanse na debiut w 2021 r. mają m.in.: Genomtec, TenderHut, Hydra Games, Drago Entertainment i Punch Punk Games.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane