Gwiazdy TVN wciąż na topie

DI, PAP
18-09-2012, 08:17

Wśród celebrytów najbardziej przyciągających reklamodawców najwięcej jest tych z TVN – wynika z nowego zestawienia domu mediowego PanMedia Western, które cytuje „Rzeczpospolita”.

Trzy pierwsze miejsca w rankingu audycji telewizyjnych, które przyciągnęły najwyższe cennikowe przychody reklamowe, należą do TVN. 87,6 mln zł przychodów odnotował w I półroczu „X Factor”, w którym uczestników oceniali Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil i Tatiana Okupnika, a prowadzącym był Jarosław Kuźniar. Za nim znalazły się „Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler z wpływami na poziomie 66,7 mln zł, a dalej Ewa Drzyzga i jej „Rozmowy w toku” – 55,3 mln zł.

W pierwszej dziesiątce sporo jest też pozycji Polsatu, natomiast są tylko dwie TVP – „Bitwa na głosy” i „Jaka to melodia”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Gwiazdy TVN wciąż na topie