H&M otworzy 51 nowych sklepów, m.in. w Polsce

25-03-2004, 09:44

Hennes & Mauritz, największa europejska sieć sklepów odzieżowych poinformowała o 5,8 proc. wzroście zysku w pierwszym kwartale rozrachunkowym. Szwedzka spółka osiągnęła lepsze wyniki niż oczekiwał rynek.

W kwartale zakończonym 29 lutego zysk Hennes & Mauritz wyniósł 1,16 mld SEK ( ok. 573 mln zł). Sprzedaż wzrosła o 9,1 proc. do 11,76 mld SEK.

Hennes & Mauritz, który ma na całym świecie ok. 900 sklepów, skorzystał na osłabieniu dolara wobec euro. Spółka płaci amerykańską walutą za odzież produkowaną na jej zlecenie w Chinach oraz innych krajach Azji.

Hennes & Mauritz zapowiada otwarcie w drugim kwartale rozrachunkowym 51 sklepów w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Hiszpanii i Polsce. Zamknie trzy. Spółka zapowiedziała finalizację do sierpnia przejęcia 10 sklepów sieci GAP w Niemczech.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / H&M otworzy 51 nowych sklepów, m.in. w Polsce