Ponad 280 mln zł będzie kosztować centrum logistyczne szwedzkiej firmy odzieżowej w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
To będzie trzecie centrum dystrybucji H&M w Polsce. Najnowsza inwestycja zostanie zlokalizowana w podstrefie Krzywa na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej 700 m od węzła drogowego „Krzywa” autostrady A4 i drogi krajowej 94. H&M planuje otwarcie centrum na przełomie 2018 i 2019 r. Pracę znajdzie w nim ponad 1000 osób.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł5 zł/ miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci.Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
przez pierwsze dwa miesiące później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Od jakiegoś czasu nie masz pełnego dostępu do publikowanych treści na pb.pl. Nie może Cię ominąć żaden kolejny news.Wróć do świata biznesu i czytaj „PB” już dzisiaj.
Ponad 280 mln zł będzie kosztować centrum logistyczne szwedzkiej firmy odzieżowej w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej.
To będzie trzecie centrum dystrybucji H&M w Polsce. Najnowsza inwestycja zostanie zlokalizowana w podstrefie Krzywa na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej 700 m od węzła drogowego „Krzywa” autostrady A4 i drogi krajowej 94. H&M planuje otwarcie centrum na przełomie 2018 i 2019 r. Pracę znajdzie w nim ponad 1000 osób.
Sklep H&M
Bloomberg
- To bardzo ważny projekt dla regionu. Mamy nadzieję, że dzięki tak dużej inwestycji zatrudnienie znajdą setki osób, które do tej pory bez skutku szukały pracy, co praktycznie wyeliminuje bezrobocie w gminie Chojnów. Ważne jest dla nas każde nowe miejsce pracy – komentuje Witold Lech Idczak, prezes LSSE.
- Logistyka jest niezwykle istotnym elementem w rozwijającej się sieci branży detalicznej, podlegającej nieustannym przeobrażeniom, które wymagają inwestycji również w zaawansowane rozwiązania technologiczne, a ten projekt świetnie spełnia warunki niezbędne do zapewnienia niezawodnego i konkurencyjnego procesu dystrybucji - dodaje Michael Schulz, manager ds. planowania w H&M.