Helpzy w światowym finale

12-10-2017, 22:00

Polska aplikacja zawalczy o World Summit Award w kategorii rozwiązań o dużym skutku społecznym.

Wyróżniony start-up jest pierwszą platformą, na której — według jego twórcy — dawanie jest ważniejsze niż branie. Koncepcja Helpzy powstała w październiku 2016 r. z inicjatywy Konrada Kwiatkowskiego, który szukając drogi biznesowej, postanowił połączyć dzielenie się wiedzą i satysfakcję z bycia życzliwym — zgodnie z upowszechniającym się trendem „human economy” [gospodarka ludzka — przyp. red.]. Użytkownicy serwisu dzielą się cennymi informacjami na interesujące ich tematy.

W ten sposób zbierają hepzycoiny — wirtualną walutę wymienialną na pieniądze, które następnie przeznaczają na wybraną przez siebie organizację charytatywną.

— Podczas pracy na wysokich stanowiskach menedżerskich odkryłem, że najwięcej satysfakcji sprawia mi bycie pomocnym. Kiedy więc później szukałem własnej drogi do przedsiębiorczości, narodził się pomysł platformy społecznościowej, której użytkownicy będą chętnie siebie nawzajem wspierali, która będzie pomagała im czerpać przyjemność i satysfakcję z dzielenia się wiedzą, twórczością, przydatnymi informacjami czy opiniami — mówi Konrad Kwiatkowski, założyciel Helpzy.

World Summit Award to ogólnoświatowy konkurs organizowany przez International Centre for New Media na najlepsze internetowe projekty z ponad 160 krajów. Jego uczestniczy przechodzili najpierw eliminacje krajowe, których zwycięzcy zgłaszani są przez Fundację MOST do edycji międzynarodowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paulina Kostro

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Helpzy w światowym finale