Henkel wybrał Partner of Promotion

Agencja public relations Partner of Promotion ma nowego klienta. Od początku 2002 roku pracuje dla koncernu Henkel i medialnie będzie obsługiwać jego markę Pritt, czyli kleje i korektory. Partner of Promotion już zaczęło działać. W styczniu ruszyła i będzie trwać do kwietnia kampania społeczna pod hasłem „Pritt łączy rodziny”. Jej celem jest zachęcenie rodziców do spędzania wolnego czasu z dziećmi. Akcji będzie towarzyszyć konkurs na pracę rodzinną.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ