Hennes & Mauritz zwiększył zyski

Hennes & Mauritz, największa europejska sieć sklepów odzieżowych i główny konkurent hiszpańskiej Zary, który w tym tygodniu otworzy pierwszy sklep w Polsce, poprawił zysk w pierwszym kwartale rozrachunkowym o 43 proc. Zysk netto w pierwszym kwartale zakończonym 28 lutego wyniósł 1,1 mld SEK (508 mln zł). Obroty grupy wzrosły o 12 proc. do 12,6 mld SEK (5,9 mld zł).

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ