Hilton ma ofertę dla milenialsów

Aleksandra Rogala
opublikowano: 24-10-2018, 22:00

Motto to nowa, bardziej dostępna cenowo marka znanej na całym świecie sieci luksusowych hoteli.

Pierwszy hotel z takim szyldem zostanie otwarty w Londynie, a w planach są kolejne cztery w USA (Savannah, San Diego, Boston i Waszyngton) — poinformował portal CNBC. To odpowiedź grupy Hilton na podobną propozycję konkurenta — sieci Marriott, która otworzyła niedawno eksperymentalną sieć hoteli butikowych pod marką Moxy (tzw. boutique hotel, czyli takich, które są stosunkowo małe, ale stawiają na unikatowy, nowoczesny wystrój, ich docelowym klientem są zwykle młode osoby). W ostatnim roku na rynku powstaje coraz więcej tzw. mikrohoteli w dużych, popularnych wśród turystów metropoliach.

— Nasze badanie dowodzi, że 40 mln dorosłych Amerykanów odbywa podróże do dużych miast, a 70 proc. z nich szuka dostępnych cenowo sposobów na nie. Wiele z nich byłoby w stanie zrezygnować z dużego pokoju na rzecz dobrej lokalizacji ze wspaniałym lokalnym wystrojem i mocną ofertą posiłków i napojów — mówi Tripp McLaughlin, menadżer nowej marki Motto by Hilton.

Hotele Motto będą mieć w standardzie pokoje dwuosobowe, wyposażone w wiele nietypowych rozwiązań, np. łóżka w ścianie, stylowe restauracje i funkcjonalne meble, które pozwolą zaoszczędzić przestrzeń. Nowe marki luksusowych sieci przypominają bardziej młodzieżowe hostele, które stawiają na nowoczesny design. Chcą się kojarzyć jako miejsca krótkiego pobytu, dobrej zabawy i imprez. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia na oficjalnej stronie Moxy — uśmiechniętą, beztroską młodzież, która wspólnie imprezuje i zostawia po sobie bałagan. Operatorzy czują coraz większą presję, żeby zachęcić i związać z marką młodszych podróżujących.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aleksandra Rogala

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Hilton ma ofertę dla milenialsów