Hilton zintegrował QnQ i Dynamics NAV

KA
30-03-2011, 00:00

W połowie marca spółka Columbus Polska skończyła wdrażanie oprogramowania Microsoft Dynamics NAV w krakowskim hotelu Hilton. To pierwszy hotel tej sieci w Polsce, który zintegrował oprogramowanie finansowo-księgowe Microsoftu z korporacyjnym systemem obsługi hotelarskiej QnQ. Wspiera on rezerwację, obsługę gości, bazy danych klientów i call center, ale nie ma modułu zarządzania finansami. W wyniku integracji w Krakowie wszystkie informacje o płatnościach przepływają bezpośrednio z OnQ do Dynamics NAV. Hotele sieci Hilton działają w Polsce na zasadzie franczyzy. Zgodnie z tymi umowami w każdym wykorzystuje się system QnQ.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Hilton zintegrował QnQ i Dynamics NAV