Holowanie przez komórkę

MEJ
11-05-2015, 08:23

Warszawski start-up Edu4Work opracował aplikację mobilną i internetową Hollo.pl umożliwiającą uruchomienie usługi Assistance z urządzenia mobilnego - od smartfona po notebook - praktycznie z każdego miejsca w Polsce.

Projekt Hollo.pl to jedna z prostych, ale bardzo istotnych aplikacji usługowych. Warszawska firma chce wprowadzić na rynek platformę wraz z aplikacją mobilną HOLLO, która umożliwi zamawianie pomocy drogowej Assistance bezpośrednio z urządzenia mobilnego - każdego zresztą typu. Obecnie Oferta Edu4Work kierowana jest głównie do posiadaczy najczęściej spotykanych smartfonów - aplikacja mobilna jest posadowiona na platformie iOS lub Android

Hollo ma być usługą dostępną w systemie 24/7/365, wiec przez cały rok. Platforma jest dostępna poprzez stronę internetową Hollo.pl i kanał mobilny, którego klientem jest aplikacja instalowana na smartfonie użytkownika. Co ciekawe, rozwiązanie, przeznaczone jest od razu dla klientów indywidualnych jak i firm prowadzących assistance czy nawet firm ubezpieczeniowych, które w ten sposób chciałyby zbudować sobie sieć firm partnerskich, zajmujących się na terenie kraju takimi usługami

Edu4Wrok zdobyła już dofinansowanie do swojego projektu. Z 698 600,00 zł, jaki wynosi budżet całego programu opracowania i wdrożenia systemu, firma otrzymała 70 proc. dofinansowania unijnego w ramach programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Instytucją pośredniczącą II stopnia, a więc przekazującą dofinansowanie była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Platforma Hollo.pl została także dostrzeżona w programie rozwoju innowacyjnych start-upów Orange Fab, gdzie w tegorocznym finale otrzymała III nagrodę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MEJ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Holowanie przez komórkę