Hotelarstwo i Interferie w górę

28-08-2009, 10:50

Utrzymuje się korzystny trend w wynikach giełdowej spółki hotelarsko-turystycznej Interferie. Lubińska firma właśnie opublikowała dane za lipiec bieżącego roku: w porównaniu z identycznym okresem zeszłego roku wzrosła nie tylko frekwencja, ale także wyniki na sprzedaży.

W lipcu frekwencja w obiektach należących do spółki wyniosła 83,9 proc. To zdecydowany skok, ponieważ rok temu było to 70, 6 proc. Tak dobry wynik jest efektem zarówno zainteresowania Polaków wypoczynkiem w kraju (połączonym z możliwością skorzystania z zabiegów pielęgnacyjnych i rehabilitacyjnych), jak i umowami zawartymi z dawnymi i nowymi kontrahentami oraz udaną współpracą z legnickim Caritasem.

Wyższa frekwencja przełożyła się na lepsze niż w lipcu 2008 roku przychody ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów – w bieżącym roku były one wyższe o około 400 tys. zł (6,076 mln złotych w 2009 r. do 5,615 mln złotych w 2008 r.).

- Bardzo cieszy nas utrzymujący się trend wzrostowy w przychodach spółki, tym bardziej, że wciąż prowadzimy działania mające na celu ograniczanie kosztów – mówi Adam Milanowski, prezes spółki. – Jak już wspominałem przy okazji wyników Interferii za pierwsze półrocze, przewiduję, że w trzecim kwartale osiągniemy średnią frekwencję na poziomie 90 proc., spodziewam się też, że cały rok zakończymy rekordowym wynikiem na sprzedaży.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / Hotelarstwo i Interferie w górę