Hubstyle fabryką odzieżowych marek

Za 3-4 lata segment modowy ma generować ponad 100 mln zł sprzedaży dawnej grupy Nokaut. Pomogą nowe marki — koszulowa i dla nastolatków.

Niegdyś grupa Nokaut, dzisiaj Hubstyle, w nowej, odzieżowej branży czuje się jak ryba w wodzie. Po sukienkowej marce Sugarfree (w zeszłym roku miała 5,7 mln zł przychodów) grupa zadebiutowała z Cardio Bunny, odzieżą sportową dla kobiet, oraz Emente, marką dla kobiet ze średnio-wyższej półki. W kolejce czekają kolejne dwie marki: koszulowa dla mężczyzn i streetwearowa dla młodzieży.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ