Hygienika obiecuje zysk w 2010 r.

GRA
opublikowano: 26-01-2010, 09:49

Hygienika ogłosiła strategię na lata 2010-2011. Celem finansowym jest wyjście ze strat jeszcze w tym roku.

Z opublikowanego dziś dokumentu wynika, że celem spółki jest umacnianie pozycji na polskim rynku produktów higieny osobistej oraz ekspansja poprzez kontrakty z sieciami sklepów wielkopowierzchniowych na rynki państw ościennych. Jak?

Po pierwsze, poprawa jakości, co zostanie oparte na certyfikatach, szkoleniach etc. Po drugie, poszerzenie oferty produktowej, m.in. o tampony, mydła, żele pod prysznic, płyny do prania i płyny do mycia naczyń, a także produkty ekologiczne. Po trzecie, nowe kanały sprzedaży. Zarząd planuje bowiem podpisanie kolejnych kontraktów z sieciami handlowymi zarówno w Polsce, jak i w krajach ościennych. Po czwarte, większy nacisk na marże.

W efekcie Hygienika zamierza osiągnąć zysk na każdym poziomie już w 2010 r. Narastająco po trzech kwartałach ma 2 mln zł straty operacyjnej i 1,8 mln zł straty netto.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane