Hygienika rozpycha się w Niemczech

GRA
opublikowano: 17-10-2011, 00:00

Niemiecki aktor w kampanii, umowa z niemiecką siecią handlową, a niedługo — niemieckie przejęcie.

Hygienika, producent pieluch i artykułów higieny kobiecej, zamierza zaatakować rynek niemiecki. Pod dobrym szyldem.

— Finalizujemy porozumienie z Danielem Fehlowem, popularnym niemieckim aktorem, który od kilkunastu lat gra w serialu ojca samotnie wychowującego dzieci. Ten serial ogląda 5 mln osób dziennie.

Daniel ma być twarzą kampanii promującej nasz nowy brand, mógłby też kupić akcje Hygieniki — mówi Kamil Kliniewski, prezes i akcjonariusz Hygieniki. Niemiecki aktor ma promować pieluszki oraz szampony i oliwki dziecięce. Projekt powinien ruszyć już w listopadzie. Wcześniej rozpocznie się współpraca Hygieniki z niemiecką siecią Tedi, liczącą 1300 sklepów.

— Za pośrednictwem Tedi będziemy sprzedawać m.in. pieluszki i chemię gospodarczą. Szacuję, że roczne obroty mogą sięgnąć 1 mln EUR, a jeszcze w tym roku będzie to 200 tys. EUR [dla porównania, roczne obroty Hygieniki to ok. 36 mln zł — red.] — przewiduje Kamil Kliniewski. Hygienika szykuje się też do przejęcia niemieckiego producenta artykułów higienicznych.To firma nowoczesna, ale w upadłości. Miałaby dołożyć do przychodów minimum Hygieniki 80-100 mln zł.

— Czekamy na informacje od syndyka, dotyczące aktualnych odbiorców tej firmy. Przed dwoma laty miała 26 mln EUR rocznych przychodów. Pytanie, ile z tego zostało. Chcemy przecież kupić rynek — podkreśla Kamil Kliniewski. Prezes szacuje, że ewentualna transakcja mogłaby mieć wartość kilku milionów euro. I nie wyczerpie apetytu na przejęcia. Pod lupą są też polskie firmy, działające w branży chemii gospodarczej. — Na razie nie prowadzimy zaawansowanych rozmów — mówi Kamil Kliniewski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu