IAB Polska rośnie w siłę

Z początkiem 2004 r. do organizacji IAB Polska dołączyły kolejne podmioty rynku interaktywnego. Do grona członków wspierających stowarzyszenia dołączył polski oddział międzynarodowego wydawnictwa International Data Group. W lutym do IAB dołączyły także: agencja interaktywna Connecto z Poznania, dostawca technologii mobilnych, firma EL2 oraz dostawca usług i narzędzi dla public relations w internecie, firma netPR.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ