IBS wierzy w nawigację GPS

KL
opublikowano: 20-11-2008, 00:00

Grupa IBS sfinansuje rozwój ze sprzedaży nieruchomości. Już prowadzi pierwsze rozmowy z klientami.

Grupa IBS sfinansuje rozwój ze sprzedaży nieruchomości. Już prowadzi pierwsze rozmowy z klientami.

Spółka IB System, która w sierpniu połączyła się z firmą Media Service, pracuje nad restrukturyzacją grupy. Częścią tego procesu będzie likwidacja lub wchłonięcie niektórych spółek zależnych.

— W tej chwili w grupie są cztery spółki, które nie prowadzą działalności — mówi Marcin Niewęgłowski, nowy prezes IBS.

Jego zdaniem, struktura grupy jest zbyt rozbudowana i niedostatecznie wykorzystuje zasoby. Porządkowanie ma zmniejszyć też koszty i poprawić rentowność.

— Liczymy, że restrukturyzacja zakończy się w pierwszym kwartale 2009 roku — zapowiada Marcin Niewęgłowski.

Grupa skoncentruje się na trzech podstawowych kierunkach. Produkcją i usługami w technologii GPS zajmie się Smart Elektronik, dystrybucją tych produktów — Media Service oraz Sword Media, a usługami w segmencie IT — m.in. IB Consulting oraz Inwar.

Firma planuje m.in. inwestycje w nowe produkty pod marką Smart GPS i nowe usługi w technologii GPS.

— Tworzy się duży rynek związany z aktualizacją GPS. Liczymy, że w przyszłości będziemy czerpać z niego znaczną część przychodów — mówi prezes IBS.

Firma zamierza też rozwijać sieć sprzedaży pod marką Świat GPS. Są to m.in. wydzielone stoiska w sklepach wielkopowierzchniowych. W ramach sieci dystrybucji działa też sklep internetowy.

Pieniądze na rozwój firmy będą pochodziły ze sprzedaży nieruchomości, m.in. w Cząstkowie pod Warszawą, w Zabrzu i Łodzi.

— Wyceniamy je na 40 mln zł. Już rozmawiamy z potencjalnymi nabywcami — twierdzi Marcin Niewęgłowski.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane