Idea pozostanie Ideą. Na razie

Marcin Goralewski
01-06-2004, 00:00

Telekomunikacja Polska wprowadza do swojego logo znak firmowy France Telecom. Komórkowe ramię grupy na razie tego nie zrobi.

Od dzisiaj Telekomunikacja Polska (TP) wprowadza nowy znak firmowy. Do skrótu TP dołącza logo France Telecom — inwestora branżowego polskiego operatora. O sprawie pisaliśmy we wczorajszym „PB”.

— Termin nie jest przypadkowy. Weszliśmy do Europy i chcemy przez ten związek obiecać klientom, że będziemy świadczyć usługi na europejskim poziomie — mówi Marek Józefiak, prezes Telekomunikacji Polskiej.

Budowa nowego wizerunku spółki nie łączy się ze specjalną kampanią reklamową.

— Nie ma oddzielnego budżetu na ten cel. Nie chcemy w taki sposób wydawać pieniędzy — dodaje Marek Józefiak.

Nowe logo pojawi się jedynie na billboardach i papierach firmowych. Płynnie będzie także zastępowało stary znak firmowy w nowych kampaniach reklamowych i telepunktach.

— Planujemy, że do końca przyszłego roku zakończymy prace — ocenia prezes TP.

Ściślejsze związki wizerunku TP i France Telecom na razie nie będą obejmowały komórkowego ramienia grupy — Centertela, drugiego operatora w Polsce. Po rynku od czasu do czasu krążą informacje na temat zastąpienia logo Idea „komórkową” marką grupy FT — Orange.

— Nadal twierdzę, że marka Idea jest bardzo silna i nie ma na razie potrzeby jej zmiany. Obecnie tego nawet nie rozważamy, choć oczywiście może się to zmienić — mówi Marek Józefiak.

W lipcu spółka zamierza przedstawić strategię dalszego rozwoju. Praktycznie zakończyła już restrukturyzację zatrudnienia, ale nie wyklucza dalszych zmian organizacyjnych.

— Liczę, że inwestorzy dobrze przyjmą ostatnie zmiany w TP. Spółka jest warta wiele więcej niż wynika to z notowań — ocenia Marek Józefiak.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Goralewski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Idea pozostanie Ideą. Na razie