IFG szkoli przez Internet

Aneta Królak
09-06-2000, 00:00

IFG szkoli przez Internet

CIĄGŁY ROZWÓJ: Polakom wciąż brakuje samozaparcia do dalszego uzupełniania swojej wiedzy. Właściwie bazują na tym, co wynieśli ze szkoły i sporadycznych szkoleń — podkreśla Michel Muszyński, dyrektor IFG. fot. ARC

Francuski Instytut Zarządzania (IFG) uruchomił kolejny serwer, na którym jego absolwenci znajdą materiały aktualizujące wiedzę wyniesioną ze szkoleń. W przygotowaniu jest także telewizja internetowa, dzięki której będzie można obejrzeć prezentacje programów multimedialnych.

Propozycje internetowe IFG adresowane są do absolwentów kursów z zakresu zarządzania organizowanych przez Instytut. Na stronie www.mba.edu.pl zawarty jest program multimedialnej bezustannej aktualizacji wiedzy.

— Absolwenci naszej szkoły znajdą tu materiały, które aktualizują wiedzę zdobytą podczas szkoleń. W ramach programu, co 15 dni zamieszczane są pytania i zadania z zakresu poruszanego na kursach, które należy rozwiązać i przysłać pocztą elektroniczną do instytutu. Tu sprawdzają je wykładowcy, którzy swoje opinie odsyłają do uczestników programu. Zadania mogą także rozwiązywać osoby zainteresowane, które nie brały udziału w naszych szkoleniach — twierdzi Michel Muszyński, dyrektor IFG.

Na tej samej stronie można też znaleźć zestawy pomocne do zarządzania przedsiębiorstwami.

Internet jest doskonałym narzędziem do uzupełniania wiedzy. Przeglądanie materiałów aktualizacyjnych zajmuje dużo mniej czasu niż uczestnictwo w szkoleniu.

— Trzeba jednak przyznać, że nie w każdym przypadku może stać się on alternatywą dla tradycyjnych szkoleń. Dotyczy to przede wszystkim zaawansowanych kursów, obejmujących swą tematyką problemy dotyczące zarządzania na najwyższym szczeblu czy szkół MBA — zauważa dyrektor IFG.

Przyznaje jednak, że sieć jest doskonałym nośnikiem, z którego na co dzień mogą korzystać w firmach pracownicy niższego szczebla, chcący uzupełniać swą wiedzę. Z myślą o nich przedsiębiorstwa w Intranecie instalują programy, obejmujące swym zakresem aspekty zarządzania czasem i np. obsługę telefoniczną klienta.

Aneta Królak

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Aneta Królak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / IFG szkoli przez Internet