Przy pojedynczych nośnikach reklamy zewnętrznej raczej nie ma co liczyć na rabaty.
Za standardowy billboard 12 mkw. zapłacimy w AMS 850 zł za miesiąc w największych miastach, a w innych — 740 zł. Krakowska firma Media Billboards żąda 630 zł (przy zakupie na ponad sześć miesięcy można dostać ponad 10 proc. rabatu).
Większe nośniki są już dużo droższe. W Cityboard Media reklama 18 mkw. kosztuje od 3,5 do 4 tys. zł miesięcznie. Jeden z największych nośników, tzw. mammutboard (120 mkw.), kosztuje aż 36 tys. zł.
Do ceny wynajmu nośnika trzeba dodać opłatę za wydruk plakatu. Za taki, który ma 12 mkw., drukarnie życzą sobie od 150 zł, a za 18 mkw. — od 220 zł. Materiały muszą być odpowiednio przygotowane do druku (często drukarnie wielkoformatowe mają własne studia graficzne) i za to też się płaci. Godzina pracy grafika kosztuje 80 zł (można założyć, że przygotowanie prostego plakatu zajmuje 2-3 godziny).
Jednak, jak twierdzą pracownicy dukarni, takimi zleceniami są przeważnie zainteresowani ludzie z agencji reklamowych i wydawnictw, którzy z przygotowaniem projektów nie mają problemów.