Iloggo ma zdobyć świat

Wojciech Chmielarz
opublikowano: 11-10-2006, 00:00

Iloggo to spersonalizowana strona startowa, którą wymyślił i stworzył Rafał Mrzygłocki. Za pomocą tego pomysłu spółka ATM chce podbić internet.

Iloggo to serwis internetowy, który pomaga zarządzać ulubionymi adresami w sieci. Użytkownik, łącząc się z internetem, włącza przygotowaną przez siebie stronę startową, gdzie znajdują się odnośniki do jego ulubionych i najczęściej odwiedzanych serwisów. Ale to nie wszystko. Szukając źródeł informacji, można korzystać z rekomendacji i pomocy innych osób już zarejestrowanych na stronie Iloggo. To wszystko ma doprowadzić do tego, że poruszanie się po sieci będzie przyjemniejsze i prostsze.

— Iloggo to prosta i wygodna strona startowa dla każdego — zachwala serwis Rafał Mrzygłocki, pomysłodawca i twórca Iloggo.

Polska rewolucja

W projekt Iloggo postanowiła zainwestować spółka ATM, polska firma teleinformatyczna. Jest ona właścicielem 60 proc. udziałów w tym projekcie i wyłożyła na jego realizację pół miliona złotych. Inwestor przekonuje, że kwota jest tak niewielka, gdyż koszty prowadzenia serwisu nie są za duże, a potencjalne zyski ogromne. Jeszcze większa jest jednak ambicja pomysłodawcy serwisu.

— Czas skończyć z kopiowaniem zachodnich pomysłów. Niech internauci dowiedzą się, że mamy własne lepsze lub równie dobre. Iloggo zrewolucjoni- zuje internet nie tylko w Polsce — twierdzi Rafał Mrzygłocki.

Za wielką wodą

Iloggo ma znaleźć użytkowników na całym świecie. Planowana jest już ekspansja na rynku amerykańskim. Zanim do niej dojdzie, ATM chce sprawdzić, jak serwis poradzi sobie w naszym kraju.

— Spodziewamy się, że do końca roku zarejestruje się w nim 10 tys. użytkowników — mówi Roman Szwed, prezes ATM.

Serwis ma zarabiać na reklamach, ale reklamach, jak zastrzega Rafał Mrzygłocki, nieinwazyjnych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Chmielarz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu