Inco Veritas na czterech nogach

Anna Bytniewska
opublikowano: 03-07-2009, 06:45

Kierunek: nieruchomości, chemia gospodarcza, nawozy do ogrodu, opakowania z tworzyw, I pożegnanie z hutą.

Mirosław Wilczyński, prezes spółki Inco Veritas należącej do Katolickiego Stowarzyszenia Civitas Christiana, planuje ofensywę rynkową. Producent Ludwika, kultowego płynu do mycia naczyń, zainwestuje w cztery segmenty działalności, które mają stanowić podstawowy biznes grupy.

- Stawiamy na produkcję nawozów dla ogrodnictwa, chemię gospodarczą, produkcję opakowań z tworzyw sztucznych oraz usługi związane z nieruchomościami - mówi Mirosław Wilczyński.

W lutym spółka zatrudniła 20 handlowców. Po pięciu miesiącach ich pracy przychody ze sprzedaży nawozów ogrodniczych wzrosły o 20 proc., chemii gospodarczej o 5 proc., a past do obuwia i mebli o 30 proc. - Interesuje nas pozycja niekwestionowanego lidera rynku nawozów ogrodniczych. Wiosną uruchomiliśmy nowy zakład w Suszu w województwie warmińsko-mazurskim. Zainwestowaliśmy w fabrykę 21 mln zł. Umożliwi ona rozwój całej gamy produktów opartych na nowych technologiach - podkreśla Mirosław Wilczyński.

Spółka powalczy o rynek wprowadzając tańsze nawozy Fruktovit.

- Popyt na nawozy nie spadł, ale nastąpiło przesunięcie zainteresowania klientów z produktów droższych na tańsze - dodaje prezes. W ostatnich dwóch latach Inco Veritas zainwestowało 12 mln zł w rozbudowę zakładu opakowań z tworzyw w Koniecpolu. Spółka szuka niszy rynkowej. - Stawiamy na produkcję opakowań o pojemności powyżej pięciu litrów - mówi Mirosław Wilczyński.

Grupa systematycznie rozwija serię produktów pod sztandarową marką Ludwik.

Więcej w piątkowym "Pulsie Biznesu".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bytniewska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu