Infinity Group stworzyła innowację dla Multikina

  • DI
opublikowano: 03-12-2019, 22:00

Białostocka spółka wprowadziła na rynek unikalną aplikację mobilną, która łączy funkcjonalności zakupu biletów i zamawiania przekąsek online.

Infinity Group to firma specjalizująca się w tworzeniu serwisów sprzedażowych i związanych z nimi usług online — głównie dla e-commerce. Spółka nawiązała współpracę z siecią Mutikino i firmą Mastercard, producentem kart płatniczych. Owocem tej kooperacji jest nowatorska aplikacja mobilna. Łączy ona w sobie trzy usługi: zakup biletu na seans kinowy, zamówienie przekąsek barowych ze zniżką i otrzymywanie wiadomości przypominających o premierach filmowych.

Aplikacja jest bezpłatna i zintegrowana z kontem użytkownika na stronie mutikino.pl. Poza wymienionymi usługami umożliwia ona dostęp do specjalnych bonusów: kodów zniżkowych, voucherów na jedzenie i kart lojalnościowych (m.in. Karta „Rodzina do kina”, M!Karta, Filmweb+ i Payback). Jak podkreślają autorzy aplikacji, wymagała ona — jak każde unikalne rozwiązanie — nieszablonowego myślenia i digitalowych kompetencji. Praca nad innowacją zajęła sześć miesięcy, współpraca z Multikinem trwa o wiele dłużej. W ciągu trzech lat współpracy Infinity wdrożyła też serwis rozbudowany o zintegrowane usługi online dla kin z grupy VUE we Włoszech i Niemczech (sprzedaż i rezerwacja biletów).

— Od wielu lat wspólnie z Multikinem staramy się wprowadzać narzędzia dopasowane do preferencji użytkowników. W ten sposób tworzymy cały ekosystem, w centrum którego znajduje się konsument. Jednym z elementów tej złożonej struktury jest nowa aplikacja mobilna, a jej uruchomienie stanowi kontynuację całościowego procesu budowania relacji marki z klientem. Mam nadzieję, że poprzez lepsze poznawanie potrzeb i zachowań klientów będziemy nadal mogli rozwijać ten obszar i dynamicznie reagować na zmiany przyzwyczajeń użytkowników — mówi Jarosław Antychowicz, prezes Infinity Group.

Infinity Group od wielu lat obsługuje międzynarodowe projekty, pracując dla dużych marek. W portfolio jej klientów są m.in. Alior Bank, Castorama, Tauron, Canal+, Orlen, Allianz, Bayer i Nikon.

Sprawdź program "Venture Capital Forum", 10 grudnia 2019, Warszawa >>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu