Influencer marketing trzyma się zdrowo [PODCAST]

opublikowano: 16-06-2020, 10:00

Czy influencer marketing w ogóle jest skuteczny i czy jest dla każdego? Które branże najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych? I jak dużo osób kupuje to, co zobaczyło na Instagramie?

- Rynek influencer marketingowy trzyma się całkiem nieźle, co jest bardzo pocieszające. Oczywiście na przestrzeni całego kryzysu i pandemii mieliśmy kilka stresujących sytuacji, które wynikały głównie z faktu, że trzeba było przemodelować dotychczasowe działania i dostosować się z komunikacją do nowej rzeczywistości - mówi Karina Hertel z agencji marketingu influencerskiego BrandLift.

Posłuchaj całej rozmowy w Podcaście Antykryzysowym.

Wszystkie odcinki Podcastu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane