E-sklepy, które używają platformy Sheepla.pl, będą mogły korzystać z kolejnej metody wysyłki. Szefowie Sheepli porozumieli się z dystrybutorem prasy i „Paczka w Ruchu”, oferowana w sieci kiosków Ruch usługa dostawy przesyłek, będzie teraz dostępna również dla klientów platformy.
— Dodatkową zaletą współpracy jest to, że transakcje dotyczące „Paczki w Ruchu” będą — w ramach abonamentów — darmowe — wyjaśnia Piotr Stencel, współwłaściciel Sheepli. Klienci sklepów internetowych zintegrowanych z systemem Sheepla otrzymają dodatkową możliwość odbioru zamówienia w jednym z ponad 2,5 tys. kiosków i salonów prasowych zlokalizowanych w całym kraju.
Sheepla powstała około trzech lat temu, oferuje aplikację typu Software as a Service dla sklepów internetowych, automatyzującą zarządzanie procesami logistycznymi sprzedawców, korzystających z usług różnych firm kurierskich.Rozwiązanie jest rozwijane w Polsce i w Rosji.
Projektem niedawno zainteresował się fundusz venture capital Impera Seed Found i zainwestował w niego 2,5 mln zł (wypłata rozłożona na transze, uzależniona m.in. od efektów komercjalizacji).