ING stawia na internet

SW
opublikowano: 11-10-2011, 00:00

Bank zachęca firmy do produktów dostępnych wyłącznie on-line. Kusi korzystniejszymi warunkami.

ING Bank Śląski 8 października ruszył z nową kampanią pod hasłem „Biznes lepiej funkcjonuje, jeśli korzystasz z ING Direct Business”, skierowaną do firm. Promuje dwa produkty dostępne wyłącznie przez internet — ING Direct Business oraz ING Direct Business Credit.

— Jest to znacznie prostsze, szybsze i opłacalne rozwiązanie— mówi Michał Bolesławski, członek zarządu ING Banku Śląskiego, odpowiedzialny za ofertę korporacyjną.

ING Direct Business to oferta bieżącej obsługi bankowej dla przedsiębiorstwa — klient otrzymuje rachunek bieżący, kartę płatniczą do konta, dostęp do bankowości internetowej oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe za 19 zł miesięcznie. Oferta odpowiada również na potrzeby firm, które prowadzą rozliczenia w euro.

Natomiast ING Direct Business Credit to aplikacja internetowa, przez którą firmy mogą się ubiegać o produkt kredytowy on-line na atrakcyjnych warunkach. Umożliwia ona elektroniczną obsługę wniosków przez bank, co pozwala na skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową. Składając wniosek przez internet, klient otrzymuje korzystniejsze warunki niż w przypadku bezpośredniego kontaktu z bankiem: brak prowizji za rozpatrzenie wniosku oraz obniżoną prowizję za przyznanie kredytu.

Oferta Direct adresowana jest przede wszystkim do średnich firm prowadzących pełną księgowość.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SW

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / ING stawia na internet