IInglot ma już 600 sklepów w 80 krajach świata. W Indiach, gdzie jest obecny od 2008 roku, dotychczas miał sklepy w metropoliach, jak Mumbaj, Delhi i Bengaluru, czy dużych miastach, jak Ludhiana, czy Chandigarh. W Indiach produkty polskiej firmy dostępne są także za pośrednictwem indyjskich serwisów internetowych.

- Choć jesteśmy 30-letnią firmą, rozpoczęliśmy globalną ekspansję dopiero 10 lat temu. Zaczęliśmy w Kanadzie, na Bliskim Wschodzie i w USA i teraz jesteśmy obecni w 80 krajach. Według naszego doświadczenia, niektóre rynku potrzebują czasu i zbadania. Po siedmiu latach w Indiach jesteśmy gotowi zwiększyć naszą obecność – powiedział Zbigniew Inglot, szef rady nadzorczej Inglot.
Ujawnił, że obecnie Inglot otwiera co tydzień 1,5-2 sklepy na świecie. W Indiach przez następne cztery lata będzie otwierał średnio blisko dwa sklepy każdego miesiąca aby osiągnąć cel, którym jest 100 sklepów do 2020 roku.