Innowacyjność zamiast walki ceną

Badanie pokazuje również, że strategia walki ceną nie jest dominującym pomysłem na poprawę sytuacji na rynku wśród małych firm, tym bardziej że nie przyniosła oczekiwanych efektów w poprzednim półroczu. Większość przedsiębiorcówstawia na innowacyjność, co obejmuje wprowadzanie nowych usług/produktów do oferty lub udoskonalenie obecnych (48,2 proc.), wykorzystanie nowych form promocji i reklamy (40,1 proc.), zastosowanie nowych metod produkcji (26,4 proc.) czy poszukiwanie nowych lokalizacji i rynków zbytu (25,7 proc.). Co trzeci przedsiębiorca uważa, że bez dodatkowych pieniędzy (dotacje, kredyty dla firm itp.) oraz bez obniżenia poziomu cen poprawa konkurencyjności w 2015 r. nie będzie możliwa.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Innowacyjność zamiast walki ceną