Instagram napędza klientów Delta Air

Aleksandra RogalaAleksandra Rogala
opublikowano: 2019-08-28 22:00

Delta Air Lines doświadcza boomu wśród młodych klientów — napisał Bloomberg.

Przedstawiciele linii lotniczych twierdzą, że 20- i 30-latkowie zrobią wszystko, żeby podbić oglądalność na swoich profilach w mediach spolecznościowych, więc kupują bilety lotnicze na potęgę.

— W podróżowaniu chodzi dzisiaj o to, żeby sobie zrobić selfie na tle jakiegoś miejsca akcji, z kimś, na kim ci zależy. To dzisiaj waluta turystyczna — mówi Tim Mapes, dyrektor marketingu w Delta Airlines, który wystąpił na szczycie branży lotniczej w Las Vegas (International Aviation Forecast Summit).

Jego zdaniem popyt na bilety lotnicze napędzają dzisiaj dwa trendy — zdjęcia na Instagramie robione na tle historycznych atrakcji turystycznych, takich jak np. wieża Eiffla, drugi to moda na odwiedzanie miejsc, w których kręcone były popularne seriale telewizyjne czy internetowe, np. „Gra o tron”. Serial był kręcony od Wielkiej Brytanii po Chorwację.