Intenson w dużej sieci

Producent zdrowych składników uruchamia kolejne moce i liczy na dwukrotny wzrost obrotów.

Nasiona chia, quinoa, ksylitol czy młody jęczmień robią karierę w ramach dynamicznie rozwijającej się kategorii „superfoods” — składników o korzystnym dla zdrowia działaniu. Na nich rośnie biznes Intensona z miejscowości Całowanie z woj. mazowieckiego, który właśnie trafił do Biedronki, największej sieci handlowej w kraju.

— Jeśli współpraca się rozwinie, pomyślimy o kolejnych inwestycjach. Obecnie uruchamiane nowe moce produkcyjne i magazynowe to wynik podpisanych pod koniec roku kolejnych kontraktów, dzięki którym obroty mają zwiększyć się z 20 mln zł w 2015 r. do 25-40 mln zł w tym roku — mówi Michał Lasocki, prezes Intenson Europe. Dotychczas firma wspierała się finansowaniem bankowym. Za 20 proc. przychodów odpowiadać ma eksport. Dziś spółka sprzedaje m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Niemczech, Czechach i Słowenii. Do ok. 100 produktów ma dołożyć w tym roku kilkadziesiąt kolejnych — bezglutenowych i z certyfikatami ekologicznymi. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Intenson w dużej sieci