Internauci polubili zakupy w e-masie

Karol Jedliński
03-08-2010, 07:26

Kup(on), mości panowie! To zmodyfikowane wezwanie odnalazło biznesowe znaczenie w internecie.

Trzy miesiące temu ruszyła w Polsce fala serwisów internetowych z zakupami grupowymi. W szczytowym momencie było ich 10. Lawinowo przybywa też drobnych firm usługowych, które skorzystały z takich serwisów. Jest ich już około tysiąca.

Marcin Szałek, prezes Groupona w Polsce
Zobacz więcej

Marcin Szałek, prezes Groupona w Polsce

— Ostatecznie utrzymają się 3-4 witryny. Przy czym zdecydują oferty, a nie nazwa strony — uważa Dawid Dusza, współzałożyciel Cupponu.

Niekwestionowanym liderem rynku jest dawny CityDeal. Po tegorocznym przejęciu przez światowego lidera to już Groupon. Według Megapanelu, w maju serwis miał ponad milion użytkowników i wyprzedził tym samym m.in. witryny Empiku i eBay.

Z wyliczeń "PB" wynika, że od maja obroty Groupon.pl przekroczyły 2,5 mln zł. Polacy za pośrednictwem tego serwisu kupili już około 50 tysięcy kuponów. Prawie 0,3 mln zł obrotów zanotował już za to polski numer dwa, czyli Gruper, w który zainwestował m.in. Marek Borzestowski.

— Projekt pochłonął już ponad milion złotych. Hit? Fryzjer w Warszawie. Przecena ze 140 zł na 39 zł, poszło 677 sztuk — cieszy się Tomasz Dalach, prezes Grupera.

Więcej we wtorkowym Pulsie Biznesu. KUP ONLINE>>

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Internauci polubili zakupy w e-masie