Organizatorem seminarium, dedykowanego dla małych i średnich firm z woj. śląskiego , jest lokalizator internetowy Zumi.

W programie m.in. dyskusja panelowa "Internet kanałem efektywnej reklamy dla sektora MSP” z udziałem Grzegorza Kiszluka - wydawcy miesięcznika BRIEF, Jarosława Sobolewskiego - dyrektora generalnego IAB Polska, Tomasza Nowaka – dyrektora operacyjnego Zumi oraz Marcina Skowrońskiego – dyrektora pionu marketingu Grupy Onet. Moderatorką panelu będzie Iwona Kutyna - dziennikarka telewizyjna. Gościem specjalnym spotkania będzie psycholog biznesu Jacek Santorski.
Patronat honorowy nad seminarium objął Prezydent Miasta Katowice Piotr Uszok.
Partnerami seminarium są: Kancelaria Podatkowo-Księgowa PROFESSIONAL, Bukowiańskie Towarzystwo Geotermalne, Drukarnia Kolumb, Hotel Monopol Katowice oraz marka Jameson.
Patroni medialni: Onet, Brief, Brief.pl, Newsweek i Puls Biznesu.
(obowiązują zaproszenia)