Internet Karp zagościł w e-commerce

KA
opublikowano: 31-12-2008, 00:00

170

kg Taką łączną wagę miały tusze świeżego karpia sprzedane od 15 do 22 grudnia 2008 r. przez warszawskie delikatesy internetowe A.pl.

— Ludzie zaczynają się dopiero uczyć, że Internet może być miejscem zakupu świeżych produktów spożywczych — mówi Jakub Milewski z A.pl.

Według niego, nowi klienci najczęściej robią mniejsze zakupy. Na próbę. Kupują głównie towary opakowane, z długim terminem przydatności do spożycia. Po pierwszych dobrych doświadczeniach decydują się nabyć takie produkty, jak świeże ryby, mięso, owoce czy pieczywo.

Dlatego przed świętami Bożego Narodzenia największym powodzeniem cieszyły się nie karpie, lecz woda butelkowana i napoje. Ich nabywcom zapewne nie chciało się nosić ciężkich butelek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane