Intymna inwestycja MCI Management

KL
opublikowano: 12-10-2007, 00:00

Fundusz wierzy w nisze handlu internetowego. Dlatego zainwestował w wirtualny sklep z bielizną.

Fundusz wierzy w nisze handlu internetowego. Dlatego zainwestował w wirtualny sklep z bielizną.

Portfel inwestycji MCI ciągle puchnie. Tym razem fundusz wchodzi w specyficzną branżę. Kupił za 700 tys. zł 33 proc. sklepu Intymna.pl — lidera wśród portali z bielizną.

— Intymna.pl jest najstarszym i największym polskim sklepem z bielizną. Bielizna jest najszybciej rosnącym i rozwijającym się segmentem odzieży, a udział kanału online w jej sprzedaży szybko rośnie — mówi Andrzej Jasieniecki, dyrektor inwestycyjny MCI.

Obroty Intymnej przekroczyły w ubiegłym roku 2 mln zł. W tym mają być przynajmniej dwa razy większe. Firma jest rentowna, choć zapewne w najbliższym czasie to się zmieni z powodu dużych inwestycji. Szefowe Intymnej — Małgorzata Lisowska i Dagmara Malczewska-Grzelak — wydadzą uzyskane pieniądze m.in. na zwiększenie oferty sklepu oraz marketing, przede wszystkim internetowy. W ciągu kilku lat Intymna.pl chce osiągnąć 25 mln zł sprzedaży. Jeśli sklep w najbliższych latach spełni oczekiwania finansowe MCI, do 2010 r. fundusz może zainwestować w niego kolejne pieniądze — maksymalnie 2,3 mln zł. Będzie obejmował kolejne udziały aż do 64 proc. W przyszłości sprzeda je inwestorowi branżowemu lub wprowadzi Intymną na giełdę. Będzie to możliwe za dwa do czterech lat. MCI planuje w przyszłości poszerzenie oferty o inne kategorie odzieżowe. Możliwe też, że Intymna będzie aktywnie konsolidować segment bielizny online.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu