Inwazja Mocy kosztowała 2,1 mln zł
Ponad 0,5 mln USD (około 2,1 mln zł) kosztowało zorganizowanie w Poznaniu koncertu Inwazji Mocy 2000. Promotorem, organizatorem i producentem koncertów jest Scena FM, firma o najbogatszym w kraju doświadczeniu w organizowaniu tak gigantycznych imprez.
— Na każdym z dziesięciu festiwali do dyspozycji artystów oddana została potężna scena koncertowa – 300 mkw., 12 m wysokości – oraz sprzęt gwarantujący nagłośnienie najwyższej jakości – powiedziała Anna Kozłowska z RMF-FM.
Sponsorami poznańskiego koncertu byli RMF-FM, Skoda – Auto Polska i sieć Plus GSM.
Koszty całkowite Inwazji Mocy to ponad 5 mln USD, z czego 25 proc. to honoraria artystów, 20 proc. to koszty produkcyjne (wynajęcie terenów, wydzierżawienie sceny, światła, dźwięku, obsługa techniczna itd.). Ponad 50 proc. kosztów pochłonęła promocja festiwalu. MJK