IT dba o dobre relacje w pracy

DI, Rz
14-12-2010, 15:23

Pracodawcy branży teleinformatycznej od lat stosują działania społecznej odpowiedzialności biznesu, dlatego świadomość pracowników z tej grupy na tle ogółu zatrudnionych jest zdecydowanie wyższa - pisze Rzeczpospolita.

W badaniu przeprowadzonym w Polsce w listopadzie przez firmę Millward Brown SMG/KRC w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu” udział wzięli pracownicy z pięciu firm. Były to: grupa TP, Microsoft, Sygnity, Orange i Xerox. Projekt wspierany przez Ministerstwo Gospodarki realizuje organizacja Pracodawcy RP, a patronuje mu „Rzeczpospolita”.

Z badań tej samej firmy prowadzonej na ogólnopolskiej próbie wynika, że termin CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) znany jest tylko 3 proc. społeczeństwa.

Dla przedstawicieli sektora IT najważniejsze jest (tak jak i dla całej ogólnopolskiej grupy badanych), by firmy dbały o dobre relacje w miejscu pracy. Mają zapewniać pracownikom możliwości rozwoju zawodowego, stosować przejrzysty system wynagradzania i przyznawania premii. Ważne także, aby umożliwiały zatrudnionym elastyczny czas pracy, informowały ich o planach rozwojowych oraz stosowały procedury zapewniające równość szans i unikanie dyskryminacji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, Rz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / IT dba o dobre relacje w pracy