Jabłkom rosną ...procenty

#JEDZ JABŁKA Po cydrze, przyszedł czas na coś z większymi procentami.

Po producentach cydru, którzy ogłosili solidarność z cierpiącymi przez rosyjskie embargo sadownikami, przyszedł czas na producentów mocnych trunków. Pernod Ricard, właściciel Wyborowej, wypuścił na rynek jabłkową wersję wysokoprocentowego alkoholu i ogłosił, że wciąż potrzebuje polskich jabłek. Do produkcji 1 litra potrzebuje 1 kg owoców.

— To połączenie dwóch ważnych marek: Wyborowej i polskiego jabłka. Wierzę, że Polacy w myśl patriotyzmu konsumenckiego będą ją wspierać i przyjmie się jako narodowy trunek. To lżejszy niż wódka, kolorowy i smaczny alkohol, który odpowiada też na ostatnie trendy na tym rynku. Ma również potencjał eksportowy — mówi Andrzej Szumowski, wiceprezes Pernod Ricard Polska i prezes Stowarzyszenia Polska Wódka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Michalina Szczepańska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Jabłkom rosną ...procenty