Jack Ma: wyniki Dnia Singla rozczarowały

opublikowano: 13-11-2019, 16:36

Jack Ma, współtwórca chińskiego giganta e-commerce Alibaba nie jest zadowolony ze sprzedaży w tzw. Dzień Singla, choć była rekordowa, donosi Reuters.

W tym roku w Dzień Singla, nazywany także z racji daty „Double Eleven”, Alibaba osiągnął 268,4 mld juanów (38,4 mld USD) sprzedaży. W 2018 roku sięgała ona 213,5 mld juanów, czyli ówczesne 30,7 mld USD. 

Zobacz więcej

Jack Ma

Bloomberg

- W tym roku Double Eleven nie spełnił oczekiwań, które miałem – powiedział Ma podczas 5th World Zhejiang Entrepreneurs Convention.

Chiński miliarder uważa, że powodem była zbyt dobra pogoda.

- Kiedy robi się chłodniej ubrania zaczynają się lepiej sprzedawać – powiedział Ma.  

Współzałożyciel Alibaby jest również przekonany, że powodem niższej sprzedaży było to iż Dzień Singla wypadł w poniedziałek w tym roku, co zniechęciło ludzi do kupowania w nocy, bo musieli iść spać przed pójściem do pracy we wtorek.

bc64433c-8c2e-11e9-bc42-526af7764f64
Puls Innowacji
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE
Puls Innowacji
autor: Anna Bełcik
Wysyłany raz w tygodniu
Anna Bełcik
Najważniejsze informacje o rozwoju i finansowaniu nowych technologii. Ciekawostki ze świata gigantów, start-upów i funduszy VC
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy