Jak polskie startupy radzą sobie na zagranicznych rynkach? Jakie mają pomysły, by zainteresować odbiorców spoza Polski? O tym rozmawiamy w piątym odcinku cyklu "Puls Startupów", realizowanego we współpracy z Google for Startups.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Jak polskie startupy radzą sobie na zagranicznych rynkach? Jakie mają pomysły, by zainteresować odbiorców spoza Polski? O tym rozmawiamy w piątym odcinku cyklu "Puls Startupów", realizowanego we współpracy z Google for Startups.