Jak pozycjonować biuro podróży

  • Marta Bellon
opublikowano: 18-07-2013, 00:00

Hiszpania, Włochy, Grecja i Chorwacja — informacji o tych kierunkach polscy internauci najczęściej poszukują w Google’u.

Popularnymi kierunkami są też: Portugalia, Egipt, Indonezja, Turcja, Węgry i Francja. Planujący letni wypoczynek zazwyczaj wpisują do tej najpopularniejszej wyszukiwarki takie hasła, jak: „last minute”, „biuro turystyczne”, „tanie latanie”, „wakacje” czy „Chorwacja”. Z badania dziesięciu domen polskich biur podróży przeprowadzonegoprzez Semtec wynika, że pozycję liderów w zestawieniu najbardziej widocznych domen zajmują: Neckermann.pl, Itaka.pl, Rainbowtours.pl oraz Tui.pl. Biura te znalazły się również w pierwszej czwórce biur o największym potencjale widoczności. Ranking widoczności poszczególnych domen mówi o tym, które strony internetowe prezentowane są w wyszukiwarce Google’a po wpisaniu przez internautę fraz związanych z turystyką.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane