Jak producent piwa „poszedł po bandzie”

DI, time.com
opublikowano: 26-03-2014, 10:32

Producent holenderskiego piwa Bavaria Radler pokazał kontrowersyjną reklamę ze zmarłymi gwiazdami muzyki i kina.

Tupac Shakur, Marilyn Monroe, Bruce Lee, Kurt Cobain, John Lennon i Elvis Presley. Co ich łączy? Przed laty byli kochani przez miliony fanów, zmarli tragicznie, a teraz... wystąpili w reklamie piwa.  

źródło: youtube.com
źródło: youtube.com
None
None

Browar Bavaria zdecydował się na bardzo kontrowersyjny spot, w którym aktorów wystylizowano na gwiazdy po upływie lat. Fabuła reklamy opiera się na opowieści, że Elvis i inni żyją, ale ukrywają się przed światem na opuszczonej wysepce, popijając piwo Bavaria.  

Portal magazynu „Time” krytycznie potraktował pomysł nakręcenia takiej reklamy. - Zarówno reklama, jak i piwo o smaku owoców są wątpliwego smaku - czytamy na Time.com.  

Rzeczywiście spot należy do takich, które stawiają pytania o etyczne granice w marketingu i prawo do wykorzystywania wizerunków zmarłych osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, time.com

Polecane