Jak producent piwa „poszedł po bandzie”

DI, time.com
opublikowano: 2014-03-26 10:32

Producent holenderskiego piwa Bavaria Radler pokazał kontrowersyjną reklamę ze zmarłymi gwiazdami muzyki i kina.

Tupac Shakur, Marilyn Monroe, Bruce Lee, Kurt Cobain, John Lennon i Elvis Presley. Co ich łączy? Przed laty byli kochani przez miliony fanów, zmarli tragicznie, a teraz... wystąpili w reklamie piwa.  

źródło: youtube.com
źródło: youtube.com
None
None

Browar Bavaria zdecydował się na bardzo kontrowersyjny spot, w którym aktorów wystylizowano na gwiazdy po upływie lat. Fabuła reklamy opiera się na opowieści, że Elvis i inni żyją, ale ukrywają się przed światem na opuszczonej wysepce, popijając piwo Bavaria.  

Portal magazynu „Time” krytycznie potraktował pomysł nakręcenia takiej reklamy. - Zarówno reklama, jak i piwo o smaku owoców są wątpliwego smaku - czytamy na Time.com.  

Rzeczywiście spot należy do takich, które stawiają pytania o etyczne granice w marketingu i prawo do wykorzystywania wizerunków zmarłych osób.