Jak sprzedawać online

opublikowano: 16-11-2020, 14:44

Facebook i Shoper podpowiedzą firmom, jak uruchomić sklep w internecie w dobie koronawirusa.

Szkolenie online dla wszystkich, którzy są zainteresowani uruchomieniem i prowadzeniem sprzedaży przez internet – to wydarzenie, na które zaprasza Facebook razem z firmą Shoper, dostarczającą oprogramowanie do 15 tys. sklepów internetowych.

Odbędzie się ono 18 listopada na stronie Przestrzeń from Facebook: www.facebook.com/PrzestrzenFb o godzinie 13.00. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

- Bieżący rok to wyjątkowy czas dla sprzedaży, bo w dobie pandemii wiele firm przeniosło się do internetu w poszukiwaniu skutecznego kanału zbytu towarów. Spora część firm sprzedających stacjonarnie wciąż jednak jest jeszcze przed tym etapem. Chcemy edukować rynek i podpowiadać zainteresowanym firmom, jak najskuteczniej uruchamiać dzisiaj sprzedaż w kanale online – mówi Dominik Cisoń, koordynator nauczania w firmie Shoper.

Podczas webinaru przedstawione zostaną najważniejsze elementy profesjonalnego i bezpiecznego sklepu internetowego. Omówione zostaną również funkcjonalności usprawniające działania sprzedażowe.

- Dla firm, które dopiero planują sprzedaż przez internet, będzie to swoisty niezbędnik do prowadzenia sklepu w kanale online. Na przykładzie biznesów działających już w internecie pokażemy jednak nie tylko, jak uruchomić sprzedaż online, ale również jak efektywnie wykorzystywać możliwości, które daje połączenie e-sklepu z Facebookiem – mówi Dominik Cisoń.

Facebook organizuje szkolenie online również 27 listopada o godzinie 13.00. Będzie ono dotyczyło tego, jak się przygotować do przedświątecznego sezonu zakupowego.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane