Jak Tymbark poniża wodę (WIDEO)

opublikowano: 16-01-2013, 12:45

Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama telewizyjna Tymbarku dyskryminuje osoby pijące wodę, informuje Presserwis.

Kampania reklamowa z jesieni miała na celu promowanie picia soków podczas posiłków.

W spocie pokazana została rodzina, która przy stole rozmawia o zwyczajach żywieniowych niecywilizowanych plemion.  Na informację, że inni popijają posiłki wodą, dzieci krzyczą: „Biedni!”, a lektor dodaje, że „nawet dzieci wiedzą, że posiłek najsmaczniej popijać Tymbarkiem”.

Do KER wpłynęło kilkanaście skarg na reklamę, zarzucających jej, że obrzydza dzieciom picie wody. Ponadto reklamie zarzucono postawy ksenofobiczne i rasistowskie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu