Jak wejść na chiński rynek

DI
opublikowano: 06-10-2011, 00:00

SEMINARIUM

„Polskie MSP w Chinach – jak wejść i utrzymać się na rynku w Państwie Środka” – seminarium pod takim tytułem organizuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Poprowadzi je David Lavorel, dyrektor EU SME Centre (Europejskiego Centrum Małych i Średnich Przedsiębiorstw) w Pekinie, ekspert z wieloletnią praktyką w doradztwie dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie wejścia na rynek chiński oraz w zakresie stosunków handlowych z Chinami. W ramachseminarium przewidziano możliwość indywidualnych spotkań z Davidem Lavorelem przedstawicieli firm zainteresowanych wejściem na rynek chiński. Seminarium odbędzie się 18 października 2011 r. w godzinach 10.30-15:30 w Centrum Konferencyjnym „Zielna” w Warszawie przy ul. Zielnej 37. Udział dla przedsiębiorców z sektora MSP jest bezpłatny. Zgłoszenia w formie wypełnionych formularzy zgłoszeniowych można nadsyłać do 17 października 2011 r.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu