Jak wydawać, sprzedawać i promować e-booki?

DI
09-08-2010, 14:33

Co to jest e-książka? Jak ją zabezpieczać? Jak zarabiać na e-bookach? Jak promować e-publikacje? Jak sprawić, aby Internet stał się medium wspierającym, a nie ograniczającym czytelnictwo? Dowiesz się tego na szkoleniu, które 23 września w Warszawie organizuje Biblioteka Analiz.

E-booki coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku publikacji książkowych, zaczynają funkcjonować na równorzędnych zasadach, co tradycyjna forma papierowa.

Dla nowoczesnego wydawcy e-czytelnictwo nie powinno stwarzać istotnego zagrożenia, a e-booki, przy umiejętnym i świadomym działaniu, mogą stanowić wzmocnienie dla książki tradycyjnej. Czytelnicy coraz częściej wybierają komputer, czytniki elektroniczne czy zwykłe telefony komórkowe jako formę obcowania z książką – od wydawcy zależy, czy będzie umiał spełnić oczekiwania odbiorcy swoich publikacji.

Szkolenie „Nowoczesne technologie w działalności wydawniczej - jak wydawać, sprzedawać i promować e-booki?” kierowane jest do wydawców, którzy podejmują pierwsze kroki w kierunku wprowadzenia e-booków do swojej oferty wydawniczej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Jak wydawać, sprzedawać i promować e-booki?