Japońska szansa dla firm

DI
opublikowano: 2024-12-08 20:00

Polscy przedsiębiorcy mogą promować swoją ofertę na stoisku narodowym podczas targów w Tokio.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • gdzie firmy mogą promować się na stoisku narodowym
  • jakich branż dotyczy oferta
  • do kiedy należy się zgłaszać
Posłuchaj
Speaker icon
Zostań subskrybentem
i słuchaj tego oraz wielu innych artykułów w pb.pl
Subskrypcja

Okazję do poznania kontrahentów z Azji stworzy firmom Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Organizuje ona stoisko narodowe podczas targów ENEX, które odbędą się w Tokio od 29 do 31 stycznia 2025 r. Wydarzenie to jest częścią kompleksowej wystawy prezentującej technologie w kilku obszarach tematycznych: energooszczędności i dekarbonizacji, energetyki rozproszonej, odnawialnych źródeł energii, a także zarządzania zasobami wodnymi i rozwoju technologii morskich. Polskie firmy na stoisku narodowym będą mogły organizować spotkania biznesowe, prezentować materiały informacyjne oraz wyświetlać promocyjne firmy. Korzystanie ze stoiska organizowanego przez PARP jest bezpłatne, ale uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty udziału.

20.12

Do tego dnia mogą zgłaszać się firmy zainteresowane korzystaniem ze stoiska narodowego na targach w Tokio.