Jurajska chce rozlać się na Polskę

Należący do Horteksu producent wody, jak inni średni gracze, odchorował covid. Teraz rozkręca inwestycje, żeby awansować do rynkowej czołówki.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jak pandemia i wprowadzenie opłaty cukrowej zmieniły rynek napojów bezalkoholowych
  • w jakiej kondycji są producenci wody i ile wart jest rynek
  • jakie są plany ekspansji Jurajskiej

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ