Kalejdoskop Pulsu – 24 października 2005

(Tadeusz Stasiuk)
24-10-2005, 08:10

Politycy docenili media. Była to nie tylko najdroższa, ale też najbardziej profesjonalna kampania wybiorcza. Według bardzo wstępnych danych Expert Monitora i Media Watch wynika, że na kampanię prezydencką i parlamentarną politycy wydali w mediach 76 mln zł. Są to dane bez rabatów i nie obejmujące całego okresu kampanii. Wydatki mogą być więc jeszcze wyższe.

Politycy docenili media. Była to nie tylko najdroższa, ale też najbardziej profesjonalna kampania wybiorcza. Według bardzo wstępnych danych Expert Monitora i Media Watch wynika, że na kampanię prezydencką i parlamentarną politycy wydali w mediach 76 mln zł. Są to dane bez rabatów i nie obejmujące całego okresu kampanii. Wydatki mogą być więc jeszcze wyższe. O tym jak media zarobiły na wyborach pisze w poniedziałkowym wydaniu „Puls Biznesu”. Artykuł można również przeczytać tutaj.

Zdobycie 35-proc. rynku reklamy za 2-3 lata – taki cel stawia sobie radiowa Eska. Obecnie radiostacji słucha ponad 8 proc. dorosłych Polaków. Deklaracja Eski to swoisty zamach na dotychczasową pozycję Zetki i RMF FM. Więcej poniedziałkowym „Pulsie Biznesu”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Kalejdoskop Pulsu – 24 października 2005