Kampania TP SA przyniosła efekty

Wojciech Surmacz
02-11-2000, 00:00

Kampania TP SA przyniosła efektySTWORZYŁ STRATEGIĘ: Stratosfera, której szefem jest Krzysztof Najder, na podstawie segmentacji psychograficznej SMG/KRC dokładnie opracowała strategię komunikacji TP SA i określiła grupę odbiorców telefonicznej kampanii.fot. Borys SkrzyńskiNa początku października 2000 r. TP SA oraz Nos/BBDO, Stratosfera i Media Direction ogłosili efekty kampanii reklamowej „To ludzka rzecz pogadać”. Podmioty te oparły się na badaniach CATI 1999/2000 przeprowadzonych przez IQS&Quant Group na próbie mężczyzn i kobiet w wieku 20-60 lat, posiadających telefon. Wynika z nich, że kampania...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Kampania TP SA przyniosła efekty