Kantar Group kupiła SMG/KRC

Radosław Omachel
24-09-2002, 00:00

Kantar Group, największa na świecie firma zajmująca się badaniami konsumenckimi, kupiła SMG/KRC Media Poland.

— W 1999 r. Kantar kupił 47 proc. SMG/KRC. Na mocy tamtej umowy miał prawo dokupić pozostałe 53 proc. — mówi Krzysztof Kruszewski, dotychczasowy współwłaściciel instytutu.

Wartość transakcji nie jest znana. Wiadomo natomiast, że w SMG/KRC nie będzie rewolucji. Nie są planowane zmiany w zarządzie. Kilku menedżerów — m.in. Krzysztof Kruszewski — trafi natomiast do europejskiej centrali Kantara.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Radosław Omachel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Kantar Group kupiła SMG/KRC